چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دُنگ خود را در زندگي مشترك بپردازيد

به مرجع تخصصي گردشگري خوش آمديد

دُنگ خود را در زندگي مشترك بپردازيد

۸ بازديد

آيا تا به حال كلمه دانگ را شنيده ايد؟ به معناي تقسيم و تقسيم كردن است. به گزارش مجله روز ، روزنامه “يانگ” نيز نوشت: “به عنوان مثال ، اگر با يك دوست سفر مي كنيد و طبق قرارداد بين خود موظف هستيد به هر قيمتي حقوق خود را پرداخت كنيد.” يكي در كنار دريا …

دُنگ خود را در زندگي مشترك بپردازيد https://majale-rooz.ir/2021/10/دُنگ-خود-را-در-زندگي-مشترك-بپردازيد/ Tue, 12 Oct 2021 03:51:09 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/10/دُنگ-خود-را-در-زندگي-مشترك-بپردازيد/ آيا تا به حال كلمه دانگ را شنيده ايد؟ به معناي تقسيم و تقسيم كردن است. به گزارش مجله روز ، روزنامه “يانگ” نيز نوشت: “به عنوان مثال ، اگر با يك دوست سفر مي كنيد و طبق قرارداد بين خود موظف هستيد به هر قيمتي حقوق خود را پرداخت كنيد.” يكي در كنار دريا …

آيا تا به حال كلمه دانگ را شنيده ايد؟ به معناي تقسيم و تقسيم كردن است.

به گزارش مجله روز ، روزنامه “يانگ” نيز نوشت: “به عنوان مثال ، اگر با يك دوست سفر مي كنيد و طبق قرارداد بين خود موظف هستيد به هر قيمتي حقوق خود را پرداخت كنيد.” يكي در كنار دريا صرف مي شود. در شهر با رضايت ديگران پولي را صرف تفريح ​​، اقامت و غذا مي كند و در پايان سفر هركس سهم خود را مي پردازد. يا به عنوان مثال ، ساكنان آپارتمان به خوبي مي دانند كه بايد هزينه هاي خود يا سهم خود را از هزينه مشترك آب و برق پرداخت كنند. دوباره مدير ساختمان مي شود و هزينه ها را تقسيم مي كند. گاهي اوقات مي خواهيد با دوست خود به كافه يا ستاره برويد ، اما هزينه سرگرمي دوست شما زياد است. يا بايد بدون نگراني برويد يا سهم خود را از آنچه مي خواهيد بپردازيد. اين يعني راي دادن. حالا اين يك سوال مهم است آيا موافقت مي كنيد كه هزينه شركت در زندگي مشترك خود را بپردازيد؟ آيا آماده برقراري برابري و عدالت هستيد و بار خود را بر دوش ديگران نمي گذاريد؟ در اين يادداشت مي خواهم جزئيات همزيستي را ارائه كنم.

تلاش دنگ: همه دختران و پسران در طول زندگي خود سخت كار مي كنند و مهارت هاي مختلفي را مي آموزند. اميدوارم روزي اين آموزش ها مفيد واقع شود و بر رشد اجتماعي و شخصي شما تأثير مثبت بگذارد. اما برخي افراد به محض ازدواج ، موتور تلاش و حركت را متوقف كرده و بار مسئوليت را بر دوش يك نفر مي گذارند. يا برخي از مردان شخصاً همسر خود را از مجوز كار محروم مي كنند و ترجيح مي دهند آنها را فقط به عنوان آشپز يا مراقب كودك ببينند و به همين دليل از مسئوليت هاي خانه خودداري مي كنند. به عنوان مثال ، اگر همسرش به او بگويد لباس هايش را دراز كند يا يك لحظه از بچه مراقبت كند ، من شكايت مي كنم كه صبح تا شب بيرون از خانه كار مي كنم و مي ميرم. آيا الان بايد از خانه كار كنم؟ كدام مردي فرزنداني دارد كه من هيچكس را ندارم؟ خوب ، چرا وقتي بچه خواب بود كارت را نگرفتي … و هزار زمزمه ديگر؟ اگر شما جزء اين گروه از مردان هستيد ، بايد بگويم كه دوران اين حرفه ها و تصورات غلط به پايان رسيده است و هر دو زن و مرد در يك خانه و زير يك سقف زندگي مي كنند. بنابراين ، آنها بايد كار خود را به درستي انجام دهند. انجام يك كار ، چيزهاي ديگر را نفي نمي كند. مثل اينكه مجبور نيستيد كارهاي نان بخريد يا از والدين خود ديدن كنيد تا در يك دفتر يا شركت كار كنيد. اگر مي توانيد به مادر خود بگوييد من به اندازه كافي سخت كار مي كنم و خسته ام ، نمي توانم به شما سر بزنم. شما همين دليل را داريد كه به شريك خود بگوييد من در كارهاي خانه دخالت ندارم. به عنوان همسر ، شما وظيفه داريد از همسر خود در خانه مراقبت كنيد.

مهرباني دنگ: مهرباني پايه اصلي همزيستي است. هر دو طرف بايد به اين احساس خوشايند توجه كنند تا معناي زندگي را زنده نگه دارند. وظيفه همسران اين است كه نسبت به يكديگر مهربان و سخاوتمند باشند. گاهي اوقات به ناحق مي بخشند ، گاهي اوقات ديگران را با حقايق عاشقانه غافلگير مي كنند. گاهي اوقات به تنهايي شريك مي شوند و گاهي بدون هيچ قضاوتي به حرف يكديگر گوش مي دهند. در بسياري از زندگي ها ، هنگامي كه همسران يكديگر را نمي فهمند يا دائماً قضاوت نمي كنند و شريك زندگي آنها هنوز اولين كلمه را نگفته است ، اما در صورت درك ، اعتماد بين آنها به تدريج كاهش مي يابد و آنها سكوت را ترجيح مي دهند. كم كم كلمات مي مانند و درد ايجاد مي كنند. يك زن يا مرد هر از گاهي احساس سانسور مي كنند ، و اين زماني است كه زندگي خطرناك مي شود و چيزي كمتر از جهنم نيست.

مهرباني يكي از آن ويژگي هايي است كه دادن بيشتر نشانه فروتني است و عشق را ايجاد مي كند. چقدر خوب است كه گاهي اين هديه الهي را براي همسر خود خرج كنيم و گاهي به آن گوش دهيم. باور كنيد كه او قبل از اينكه همسر ما شود يك انسان است و قوانين خاص خود را دارد. قرار نيست مادر يك فرد كامل باشد يا مرتباً اشتباهات خود را پنهان كند. يا مرد خانه احساسات خود را براي مرد بودن پنهان مي كند و مشكلات و نگراني ها را به تنهايي تحمل مي كند. اگر يكي سريع پيش رفت ، ديگري نبايد تلافي كند و به صورت هوس پاسخ دهد. خانه ميدان جنگي نيست كه بازنشستگي به معناي ضعف يا شكست باشد. هرچه بيشتر از تنش و تلافي احساسات دردناك اجتناب كنيد ، زندگي شما آرامتر خواهد بود و به هر حال ، اين بخشش سخاوتمندانه همسرتان را شرمنده كرده و به عظمت خود پي مي بريد. پس رحم كنيد و اين هديه را از زن و فرزندان خود دريغ نكنيد.

رضايت: گاهي اوقات ، در زندگي ، تعادل توسط همسران رعايت نمي شود. يكي صرفه جويي ، ديگري نجات دهنده و محتوا است. اين يك عدم تعادل منطقي و انساني نيست. اگر مي خواهيد پول را پس انداز يا برآورده كنيد ، آنها بايد در هر دو طرف باشند. ممكن نيست يكي تلاش خود را براي اهداف مالي خانه دوچندان كند و ديگري بدون توجه به فداكاري هاي همسرش اسراف كند. اگر براي دستيابي به يك هدف مالي مشترك مانند خريد خانه يا ماشين و غيره تلاش مي كنيد ، براي هر دو طرف بهتر است. هر دو به يك اندازه نيازهاي غير ضروري شما را كاهش مي دهند و روي يك هدف مشترك سرمايه گذاري مي كنند. البته به همان مقدار!

بخشش: بخشش بزرگترين هنر زندگي است. ما بايد بخشش را بياموزيم. ادب نشانه ضعف نيست. والدين اغلب خود را در برابر حملات محافظت مي كنند و فكر مي كنند كه اگر رفتار نادرست همسر خود را نبخشند ، باعث آزار بيشتر مي شوند. آنها فكر مي كنند كه قدرداني هميشگي آنها تبديل به يك حق مسلم مي شود كه جز آن نمي توانند كاري انجام دهند. همه چيز از آنجا شروع مي شود كه ما زندگي را با پيست مسابقه اشتباه مي گيريم و در يك مسابقه چشمگير قرار مي گيريم. سپس ، به بيان صريح ، او فكر مي كند كه حق با او بوده است. بخشش و آرامش بخشيدن به فضاي خانه نشانه ضعف نيست. برعكس! كنترل فضاي احساسي و متلاطم خانه ، كه سمي مهلك براي اندام هاي دست و پا است ، بزرگترين هنر تشكر در مواجهه با شرايط بحراني است. نه تنها ضعيف نيستيد بلكه با ديگران مهربان هستيد كه با بخشش خود آرامش را تجربه كنيد. زنان فرشته يا بي گناه نيستند. انسان نيز مي تواند اشتباه كند. پس از آن مقدسين را انتخاب نكنيد ، اگر آنها مرتكب اشتباهي شدند ، مي توانيد آنها را ببخشيد و به آنها فرصتي دهيد تا دوباره اصلاح شوند. احترام و دانش را به موقع رعايت كنيد. هواي يكديگر را حفظ كنيد و براي خوشبختي فردي كه يك روز در سفره عقد سوگند ياد كرده است ، براي راحتي راحت تر نباشيد و منتظر انتقام نباشيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.