چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آغاز به كار بيست و هشتمين نمايشگاه چاپ

به مرجع تخصصي گردشگري خوش آمديد

آغاز به كار بيست و هشتمين نمايشگاه چاپ

۷ بازديد

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ، احمد ابوالحسني ، رئيس اتحاديه چاپخانه داران در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه با بيان اينكه بيست و هشتمين نمايشگاه چاپ ، بسته بندي و ماشين آلات مربوطه از 9 تا 12 مهرماه برگزار مي شود ، گفت: امسال نمايشگاه در منطقه اي برگزار شده است. با توجه …

آغاز به كار بيست و هشتمين نمايشگاه چاپ https://majale-rooz.ir/2021/10/آغاز-به-كار-بيست-و-هشتمين-نمايشگاه-چاپ/ Fri, 01 Oct 2021 15:09:31 0000 عمومي https://majale-rooz.ir/2021/10/آغاز-به-كار-بيست-و-هشتمين-نمايشگاه-چاپ/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ، احمد ابوالحسني ، رئيس اتحاديه چاپخانه داران در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه با بيان اينكه بيست و هشتمين نمايشگاه چاپ ، بسته بندي و ماشين آلات مربوطه از 9 تا 12 مهرماه برگزار مي شود ، گفت: امسال نمايشگاه در منطقه اي برگزار شده است. با توجه …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مجله روز ،

احمد ابوالحسني ، رئيس اتحاديه چاپخانه داران در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه با بيان اينكه بيست و هشتمين نمايشگاه چاپ ، بسته بندي و ماشين آلات مربوطه از 9 تا 12 مهرماه برگزار مي شود ، گفت: امسال نمايشگاه در منطقه اي برگزار شده است. با توجه به محدوديت هاي ناشي از تاج و فاصله هاي ايجاد شده بين غرفه ها ، 14000 متر مربع فضاي مفيدي است.

وي افزود: علاوه بر شركت هاي داخلي ، دو شركت از هند و همچنين نمايندگان ايتاليا ، آلمان ، ژاپن و تركيه در بيست و هشتمين نمايشگاه بين المللي حضور دارند كه آخرين دستاوردهاي آنها را به نمايش مي گذارد.

رئيس اتحاديه چاپخانه داران با اشاره به اينكه تعداد شركت كنندگان در نمايشگاه امسال نسبت به دوره قبل 30 درصد افزايش يافته است ، گفت: در بيست و هشتمين نمايشگاه ، توليدكنندگان داخلي ماشين آلات در زمينه دستگاه هاي حجمي حجمي بسته بندي مواد غذايي محصولات و جعبه ها چسبندگي ها حضور پررنگي دارند.

به گفته ابوالحسني ، به دليل محدوديت هاي ناشي از كرونا ، هيچ نشست تخصصي در نمايشگاه امسال برگزار نمي شود ، اما با تعيين 10 اكتبر به عنوان روز چهره هاي دائمي صنعت گرافيك در تقويم نمايشگاه چاپ. ، يك برنامه ويژه تهيه شده توسط دبيرخانه و كليه چهره هاي دائمي دعوت شده اند.

وي ادامه داد: اين نمايشگاه در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران در حال برگزاري است و از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است.

ابوالحسني با اشاره به برگزاري نمايشگاه چاپ مجازي همزمان با نمايشگاه حضوري ، پيش بيني كرد ؛ امسال ، مانند چهار سال گذشته ، بيشترين تعداد بازديد مربوط به بازديدكنندگان متخصص در زمينه چاپ و بسته بندي است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.