مدير طراحي پروژه خودروهاي كراس اوور ايران خودرو توضيح داد كه موتور اين محصول نسل جديد EF7 Plus توربوشارژ است و داراي گيربكس داخلي شش سرعته داخلي و گيربكس هاي دستي و اتوماتيك قدرت است. تا پايان سال آينده اعلام شد. به گزارش مجله ايراني ، امير سيمدار گفت: پلت فرم محصول كراس اوور ايران …
توليد كراساوور با سطح بالاي داخليسازي https://majalehirani.ir/2021/توليد-كراساوور-با-سطح-بالاي-داخليس/ مجله ايراني Wed, 01 Sep 2021 09:42:49 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/توليد-كراساوور-با-سطح-بالاي-داخليس/ مدير طراحي پروژه خودروهاي كراس اوور ايران خودرو توضيح داد كه موتور اين محصول نسل جديد EF7 Plus توربوشارژ است و داراي گيربكس داخلي شش سرعته داخلي و گيربكس هاي دستي و اتوماتيك قدرت است. تا پايان سال آينده اعلام شد. به گزارش مجله ايراني ، امير سيمدار گفت: پلت فرم محصول كراس اوور ايران …
مدير طراحي پروژه خودروهاي كراس اوور ايران خودرو توضيح داد كه موتور اين محصول نسل جديد EF7 Plus توربوشارژ است و داراي گيربكس داخلي شش سرعته داخلي و گيربكس هاي دستي و اتوماتيك قدرت است. تا پايان سال آينده اعلام شد.
به گزارش مجله ايراني ، امير سيمدار گفت: پلت فرم محصول كراس اوور ايران خودرو شبيه به پلت فرم خودرو تارا است كه از نظر ابعاد و مشخصات كاملاً تغيير كرده و به پلتفرمي جديد تبديل شده است. از سوي ديگر ، طبق تحقيقات انجام شده ، بازار رو به رشدي براي خانواده CUV ها در جهان وجود دارد و در ايران خودرو خلاء وجود دارد.
مدير طراحي خودروهاي كراس اوور ايرانخودرو گفت: به همين دليل و پس از بررسي پلتفرم هاي موجود ، سكوي خودروي تارا به عنوان بستر اساسي توسعه خودرو CUV انتخاب شد. نمونه اوليه K125 به زودي رونمايي مي شود. اين محصول در پايان سال 1401 به مرحله توليد انبوه مي رسد. در حال حاضر ، پروژه در مرحله تعريف و هدف قرار گرفته و در مرحله طراحي است و سپس وارد مراحل اعتبارسنجي و صنعتي شدن مي شود.
به گفته اين مدير صنعتي ، اين خودرو از نظر ابعاد و شكل متعلق به خانواده خودروهاي شاسي بلند و جمع و جور است و داراي مشخصات فني ديگري مانند سانروف پانوراما ، صندلي هاي برقي ، چهار تا شش كيسه هوا ، سيستم ESC ، ترمز دستي برقي ، It يك صندلي چند رسانه اي و چرمي و پارچه اي است ، آنها تصريح كردند: از نظر سبك به روز و سطح راحتي و ايمني ، اين خودرو مي تواند با خودروهاي رقيب رقابت كند ، در حالي كه استانداردهاي ايمني بالاتري را ارائه مي دهد. مشتري.
وي مدل سازي يوزپلنگ ايراني را روند فعلي در طراحي محصولات اخير ايران خودرو دانست و گفت: در طراحي سبك اين محصول از يوزپلنگ ايراني الهام گرفته و الگوبرداري شده و سعي شده از ويژگي ها و خطوط استفاده شود. يوزپلنگ ايراني در طراحي سبك ماشين. ” بودن
انتهاي پيام