یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

هشدارهاي مهم براي امنيت در كلاب هاوس/ مراقب زبانتان باشيد

۶ بازديد

Club House يك شبكه اجتماعي نوظهور است كه اگرچه برخي گزارش ها نشان مي دهد دسترسي برخي از اپراتورها به اين شبكه مسدود شده است ، اما با وجود اين محدوديت و عضويت ، تا زماني كه دعوت و ارجاع وجود داشته باشد ، كاربران اين صداي مبتني بر شبكه اجتماعي بسيار سريع شبكه كنيد. …

هشدارهاي مهم براي امنيت در كلاب هاوس/ مراقب زبانتان باشيد https://majale-rooz.ir/2021/04/هشدارهاي-مهم-براي-امنيت-در-كلاب-هاوس-مر/ مجله روز Sat, 17 Apr 2021 01:25:09 0000 جامعه و خانواده https://majale-rooz.ir/2021/04/هشدارهاي-مهم-براي-امنيت-در-كلاب-هاوس-مر/ Club House يك شبكه اجتماعي نوظهور است كه اگرچه برخي گزارش ها نشان مي دهد دسترسي برخي از اپراتورها به اين شبكه مسدود شده است ، اما با وجود اين محدوديت و عضويت ، تا زماني كه دعوت و ارجاع وجود داشته باشد ، كاربران اين صداي مبتني بر شبكه اجتماعي بسيار سريع شبكه كنيد. …

Club House يك شبكه اجتماعي نوظهور است كه اگرچه برخي گزارش ها نشان مي دهد دسترسي برخي از اپراتورها به اين شبكه مسدود شده است ، اما با وجود اين محدوديت و عضويت ، تا زماني كه دعوت و ارجاع وجود داشته باشد ، كاربران اين صداي مبتني بر شبكه اجتماعي بسيار سريع شبكه كنيد. در حال افزايش است. بنابراين حتي دعوت نامه هاي حضور در اين شبكه اجتماعي توسط برخي افراد در سايت هاي خريد آنلاين تبليغ شده است. اين كارشناس ارشد امنيت سايبري هشدار داده است كه اين شبكه اجتماعي نوظهور ، اما مانند هر شبكه اجتماعي جديد ديگر ، مي تواند عواقب ويرانگري داشته باشد.

محمد سيدي در مصاحبه با مجله روزوي با اشاره به اينكه باشگاه كاربران خانگي به سرعت در كشور ما در حال رشد است ، گفت: “متأسفانه ، اين شبكه اجتماعي جديد ، مانند ساير شبكه ها ، وارد تلفن هاي همراهي شده است كه هيچ پيوست فرهنگي براي آنها وجود ندارد و كاربران با اين موارد آشنا نيستند.” و منفي وارد اين فضا شده اند.

وي با اشاره به طراحي خانه باشگاهي براي سيستم عامل iOS كه فقط در سيستم عامل آيفون قابل فعال سازي است ، گفت: اولين مسئله اي كه كاربران بايد نسبت به آن حساس باشند نرم افزارهاي جعلي و سايت هايي است كه نسخه اندرويد و. … فعال است. واقعيت اين است كه وب سايت رسمي Club House هنوز نسخه اندرويد اين نرم افزار را تأييد نكرده است و طبيعي است كه هيچ گونه مسئوليتي در قبال نشت اطلاعات ندارد.

مراقب نسخه هاي جعلي Clubhouse باشيد

وي ادامه داد: در اين شرايط ، توصيه اصلي به كاربران اين است كه از نصب نرم افزارهاي جعلي خودداري كنند و همچنين ثبت و ارسال اطلاعات خود را در سايت هاي مختلفي كه قول عضويت يا ارائه اشتراك در Club House را داده اند ، زيرا اطلاعاتي در مورد اين احتمال وجود دارد سو ab استفاده از آن

برخي از صدها آگهي براي فروش دعوت نامه كلاب هوس به سايت هاي تبليغات آنلاين

سيدي با اشاره به اينكه از وي براي حضور در اين باشگاه دعوت شده است ، اظهار داشت: شرط عضويت در اين باشگاه داشتن دعوتنامه يا همان تأييديه از شخص ديگر است. البته اين شرايط ممكن است به دليل كمبود اوليه ظرفيت اين نرم افزار باشد و در آينده برطرف خواهد شد. با اين حال ، اين دعوت نامه ها حتي در سايت هاي رسمي تبليغات آنلاين بازار سياه خريد و فروش دعوتنامه را ايجاد كرده است. كاربران بايد بدانند كه اشتراك در خانه باشگاه رايگان است و مجبور به پرداخت هزينه دعوت نيستند ، بنابراين در صورت ملاقات با اين افراد ، بايد توجه داشته باشند كه ممكن است فيشينگ باشند يا مبلغ كمي از آنها گرفته شود. مبلغ و دعوتنامه براي آنها ارسال نمي شود.

كلوپ هاوس دعوت و پول خاصي ندارد

برجسته شده: همه دعوت نامه هاي خانه باشگاه يكسان است و مواردي مانند دعوت نامه طلايي ، دعوت نامه VIP و غيره. آنها جعلي هستند و ترفندهايي هستند كه ذينفعان براي سودآوري انجام مي دهند.

سيدي در ادامه به نقض حريم خصوصي اين نرم افزار اشاره كرد و گفت: هنگام حضور در كلوپ ، حريم خصوصي كاربران به راحتي نقض مي شود. در واقع ، اگر كاربري وارد يكي از اتاق هاي گفتگو شود ، همه كساني كه آنها را دنبال مي كنند مي توانند دنباله خود را پيدا كنند.

اين كارشناس امنيت سايبري با اشاره به امكان درج اكانت اينستاگرام و توييتر كاربران در كلاب گفت: كاربران بايد مراقب باشند رمز ورود حساب هاي توييتر و اينستاگرام خود را وارد نكنند. به هيچ وجه در اين نرم افزار وارد نشويد. اين مسئله به دليل تأييد اخبار مربوط به دزدي دريايي اطلاعات حساب تعداد قابل توجهي از كاربران Club House بسيار نگران كننده است.

مراقب كاري باشيد كه در خانه باشگاه انجام مي دهيد

وي با تأكيد بر اينكه هيچ يك از شبكه هاي اجتماعي كه خدمات رايگان به كاربران خود ارائه مي دهند ، انشا willingالله اين كار را انجام نمي دهند و خاطرنشان كرد: “قطعاً داده هاي زيادي در اين فضا رد و بدل مي شود.” بنابراين ، كاربران بايد توجه داشته باشند كه در چه محيطي در چه محيطي صحبت مي كنند. صحبت در مورد مسائل و اطلاعات خصوصي و مشابه مي تواند منجر به سو users استفاده كنندگان در آينده شود.

سيدي همچنين نسبت به فيلتر شدن اين شبكه اجتماعي واكنش نشان داد و گفت: “متأسفانه از دست دادن دسترسي به اين شبكه باعث شده است كه در وهله اول حساسيت بيشتري نسبت به افكار عمومي براي عضويت در اين شبكه ايجاد شود و ثانيا كاربران مي توانند وارد جهان بدون فيلتر براي دسترسي به شما همچنين مي توانيد سايت ها و مطالب ديگري را پيدا كنيد. از طرف ديگر ، تجربه مواردي مانند فيلتر كردن تلگرام و غيره نشان داده است كه فيلتر كردن سياست ناموفق است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.