سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

دل نوشته عوامل يك فيلم براي علي انصاريان

به مرجع تخصصي گردشگري خوش آمديد

دل نوشته عوامل يك فيلم براي علي انصاريان

۱۵ بازديد

عوامل فيلم “بانكداران” كه وي در آن نقش مرحوم علي انصاريان را بازي مي كرد ، به مناسبت چهلمين روز درگذشت وي ، خاطرات خود را منتشر كرد. به گزارش مجله روز ، فيلم “بنكداران” به كارگرداني جواد اردكاني و تهيه كنندگي علي روينتان هنوز اكران نشده است و انصاريان بازيگراني چون نسرين مقانلو ، …

دل نوشته عوامل يك فيلم براي علي انصاريان https://majale-rooz.ir/2021/03/دل-نوشته-عوامل-يك-فيلم-براي-علي-انصاريا/ مجله روز Tue, 16 Mar 2021 09:40:56 0000 فرهنگ و هنر https://majale-rooz.ir/2021/03/دل-نوشته-عوامل-يك-فيلم-براي-علي-انصاريا/ عوامل فيلم “بانكداران” كه وي در آن نقش مرحوم علي انصاريان را بازي مي كرد ، به مناسبت چهلمين روز درگذشت وي ، خاطرات خود را منتشر كرد. به گزارش مجله روز ، فيلم “بنكداران” به كارگرداني جواد اردكاني و تهيه كنندگي علي روينتان هنوز اكران نشده است و انصاريان بازيگراني چون نسرين مقانلو ، …

عوامل فيلم “بانكداران” كه وي در آن نقش مرحوم علي انصاريان را بازي مي كرد ، به مناسبت چهلمين روز درگذشت وي ، خاطرات خود را منتشر كرد.

به گزارش مجله روز ، فيلم “بنكداران” به كارگرداني جواد اردكاني و تهيه كنندگي علي روينتان هنوز اكران نشده است و انصاريان بازيگراني چون نسرين مقانلو ، قاسم زارع ، ميرطاهر مظلومي ، بيژن بنفشه خواه و سحر قريشي را بازي مي كند.

عوامل اين فيلم به بهانه چهلمين روز درگذشت اين فوتباليست پير كه در سالهاي اخير در چندين فيلم بازي كرده بود و در فوريه بر اثر بيماري عروق ويروس كرونا درگذشت در مقاله اي نوشتند:

“علي انصاريان ، با تمام عشق و پاكي خود ،” كمال “فيلم ما شدي و با تمام وجود نقش خود را بازي كردي. سرت را تراشيدي و كلاهت را انداختي. براي اين كه مجبور باشي با مردم كافي بخندي تا بيرون بروي از فيلم ها

شما فقط يك مبارز فوتبال نبوديد. شما براي اين نقش و تغيير سبك و سياق تفسير مردانه خود جنگيده ايد. همه اشتياق را براي هميشه به ياد مي آورند.

هر روز تدوين فيلم را دنبال مي كرديد و با ترانه و لبخند من صادقانه قلب همه را جلب كرديد. انگار اين همه سال براي خدا شيريني درست مي كرديد تا اين شيريني شما را به نزد خودش برساند.

سلام به همه “بنكداران” به درگاه خدا و خوشحال كردن و خنديدن از زبان شيرين خدا كه از مردم مي خواهد برگردند.

افسوس به اميد طولاني و زندگي كوتاه. ما با مردمي كه داريد ، نمك ها و جذابيت هايي كه در اين فيلم ساخته ايد خواهيم خنديد و خنده هاي مردم را به روح شما تقديم خواهيم كرد.

فقط يك سوال: علي ، آيا با زمين و زمان شوخي مي كردي ، تو مردي يا ما؟

خوش شانسي مرگ شما مانند زندگي شما بود ، مانند نقش “كمال”. كمال بنكداران! من مشتاق ديدارتان هستم.

زندياد انصاريان همچنين در جشنواره فجر امسال فيلم “عاشقانه هاي عباد و توبا” را داشت كه خودش نمي توانست آن را ببيند. علاوه بر اين ، به تازگي ويرايش فيلم “Kulberf” با بازي انصاريان آغاز شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.