شنبه ۱۹ خرداد ۰۳

نفس راحت تهران با افتتاح آزادراه غدير

به مرجع تخصصي گردشگري خوش آمديد

نفس راحت تهران با افتتاح آزادراه غدير

۱۴ بازديد

وزير راه و شهرسازي در مراسم افتتاح آزادراه غدير اين پروژه ملي را بخشي عمده از جاده ابريشم آزادراه كشور خواند و گفت: افتتاح اين محور آزادراه عمده مشكل ترافيك تهران را برطرف مي كند و پايتخت نفس مي كشد . آه آرامش. به گزارش مجله ايراني ، محمد اسلامي – وزير راه و شهرسازي …

نفس راحت تهران با افتتاح آزادراه غدير https://majalehirani.ir/2021/نفس-راحت-تهران-با-افتتاح-آزادراه-غدير/ مجله ايراني Thu, 25 Feb 2021 17:25:10 0000 اقتصاد https://majalehirani.ir/2021/نفس-راحت-تهران-با-افتتاح-آزادراه-غدير/ وزير راه و شهرسازي در مراسم افتتاح آزادراه غدير اين پروژه ملي را بخشي عمده از جاده ابريشم آزادراه كشور خواند و گفت: افتتاح اين محور آزادراه عمده مشكل ترافيك تهران را برطرف مي كند و پايتخت نفس مي كشد . آه آرامش. به گزارش مجله ايراني ، محمد اسلامي – وزير راه و شهرسازي …

وزير راه و شهرسازي در مراسم افتتاح آزادراه غدير اين پروژه ملي را بخشي عمده از جاده ابريشم آزادراه كشور خواند و گفت: افتتاح اين محور آزادراه عمده مشكل ترافيك تهران را برطرف مي كند و پايتخت نفس مي كشد . آه آرامش.

به گزارش مجله ايراني ، محمد اسلامي – وزير راه و شهرسازي – امروز پنجشنبه در مراسم افتتاحيه پروژه هاي دولتي كه با حضور رئيس جمهور برگزار شد ، اظهار داشت: امروز به ملت ايران هديه اي بزرگ داده شده است. سرمايه گذاري كه از يك ايده تا طراحي و ساخت در يك دولت انجام مي شود.

وي با بيان اينكه پروژه هاي عمراني موعد خواهد بود و دولت هاي بعدي به افتتاح آن مي افزايند گفت: آزادراه غدير كه عمليات اجرايي آن با سرمايه گذاري حدود هفت هزار ميليارد تومان در مارس 2016 آغاز شد ، در سراسر يك دولت انجام شده است.

اسلامي ادامه داد: آزاده غدير كه عمليات اجرايي وي در مارس 2016 با سرمايه گذاري حدود هفت هزار ميليارد تومان آغاز شد ، رشد سالانه 20 درصدي ، يك ركورد در اجراي پروژه هاي زيربنايي و يك ركورد در تاريخ وزارت راه و توسعه شهري.

وزير راه و شهرسازي با تشكر از همه طراحان ، مهندسان ، سازندگان ، كارگران ، تكنسين ها و اپراتورهاي فعال در اين پروژه فوق العاده گفت: “روزانه 3000 نفر در 5 سال در دو شيفت در اين پروژه كار مي كنند ، پروژه آماده بهره برداري است. “

وي گفت: اين آزادراه كه كنارگذر جنوبي البرز و تهران محسوب مي شود ، قسمت مهمي از آزادراه جاده ابريشم كشور است كه از شرق و غرب كشور عبور مي كند و داراي پنج نقطه مبادله است كه دالان هاي شمالي و جنوبي را پوشش مي دهد. اضافه كنيد. . اين آزادراه بر اساس طراحي پارك هاي تيراندازي با كمان و پارك هاي لجستيكي انجام مي شود كه حمل بار زيادي به جنوب شرقي ، جنوب غربي و جنوب تهران را انجام مي دهد ، كه تهران تنفس مي كند.

وي براي تأمين بودجه سياست سرمايه گذاري و قابليت هاي مشاركت و راهنمايي شركت هاي پيمانكاري در مورد زيرساخت هايي كه در وزارت راه و شهرسازي ايجاد و مشخص شده است ، نكته مهمي را بيان كرد: براي اين منظور ، اردوگاه ساختماني خاتملبانيا وزارت راه و شهرسازي به عنوان يكي از سازندگان قراردادهاي مختلفي داشت. ما از اين الگو پيروي كرده ايم. به عنوان مثال ، در آزادراه غدير ، ستاد 70 درصد و وزارت راه و شهرسازي 30 درصد سرمايه گذاري داشته اند.

در بخشي ديگر از اين مراسم ، اسلامي احداث آزادراه ابراهيم خليل (ع) را به عنوان بهره برداري از آزادراه غدير با حكم رياست جمهوري اعلام كرد و گفت: بتواند تقاطع ترافيكي متولد تهران را ساماندهي كند. بار سنگيني كه در شرق و از شريف آباد تا افسريه در شمال و جنوب وجود داشت. اين پروژه زنجيره آزادراه ما را در كلانشهرهاي تهران و استان البرز تكميل مي كند.

وزير راه و شهرسازي گفت: در سال 1392 حدود 2 هزار كيلومتر آزادراه در كشور داشتيم اما تا پايان دولت اين تعداد از 3 هزار و 100 به 3 هزار و 300 كيلومتر مي رسيد كه 50 درصد افزايش آزادراه هاي كشور را نشان مي دهد . در ابتداي دولت ما 12 هزار و 500 كيلومتر بزرگراه در كشور داشتيم اما در پايان دولت به 20 هزار كيلومتر بزرگراه خواهيم رسيد كه اين نشان دهنده رشد بيش از 50 درصدي در منطقه است كه به معناي احداث بزرگراه است. در كشور. 4 كيلومتر در روز. اين 60 درصد پيشرفت بزرگراه ها در كشور باعث افزايش كارايي ، ايمني ، بهره وري و رفاه مردم در مقايسه با اوايل انقلاب شده و بسياري از نقاط حادثه خيز را نيز از بين برده است.

وي با اشاره به مدل تأمين اعتبار پروژه هاي عمراني با استفاده از پتانسيل بازار سرمايه گفت: تأمين اعتبار حدود 19 پروژه جديد در بخش هاي آزادراه و راه آهن با حمايت و تأكيد وزارت اقتصاد و دارايي و بانك مركزي و رئيس جمهور. اين كار از طريق بازار سرمايه انجام خواهد شد و اين پروژه هاي بزرگ و تاريخي تحول بزرگي در زيرساخت هاي حمل و نقل كشور ايجاد مي كنند و براي پيش بيني هاي لازم ، اين پروژه ها براي دهه آينده انجام مي شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.